Skip to content

Permakultura in “Boom efekt” 2. del

januar 14, 2014

V prvem delu sem obljubil še “potem” slike, in obljubo je treba držat! (dovoljeno pa je rahlo zamuditi in januarja objaviti septembrske in oktobrske slike🙂

Septembra so takole vzklila semena pšenice, repe, lucerne, črne detelje, ogrščice in facelije. In vse rastline razen slednje naj bi prezimile in pomladi nadaljevale rast.

IMG_7932

Sredi oktobra :

IMG_8042

IMG_8045

ter sredi novembra:

SAMSUNG

Za lažjo predstavo so tu, še enkrat, slike pred škropljenjem, po setvi ter “potem” :

kot1_prej

kot1_frezano

SAMSUNG

Ista parcela, z nasprotnega kota:

kot2_prej

kot2_pofrezano

IMG_7986

SAMSUNG

In še druga parcela:

kot3_prej

kot3_frezano

IMG_7985

SAMSUNG

 

No, pa še na enem delu parcele sem sejal enako kombinacijo semen, in sicer na JV strani večje parcele.  Je pa na tem koncu teren precej nagnjen,  zato ga poizkušam počasi spremenit v terase. Tu nisem nič škropil s herbicidom, ker sem vse prejšnje rastje mehansko uničil s krampom in motiko, da sem terase sploh naredil. Skale iz zgornjega dela polagaš na spodnji del terase in s tem postaviš nekakšen zid, ki drži zemljo bolj vodoravno. In skal v moji zemlji definitivno ne manjka🙂

IMG_7945

IMG_7946

V mešanico semen sem na tem delu dal nekaj več pšenice, ker je lega sončna in bo tu, računam, lepo uspevala:

IMG_8044

Začetek novembra :

SAMSUNG

From → Uncategorized

Oddaj komentar

Leave a Reply

